INCARNIT „The Grand Cult”

540622INCARNIT – „The Grand Cult”
Big Balls Productions 2015

Incarnit to czwórka Szwedów pogrywająca w klimatach Thrash Metalowych. „The Grand Cult” to płytowy debiut zespołu, na który składa się 10 wałków trwających łącznie ponad 52 minuty. Równa, mocna sekcja, zadziorne odpowiednio zaostrzone riffy, klasowy wokal. Wszystkie klocki dobrze poukładane, materiał posiada niezły groove a mięsiste brzmienie zapewnia tym wałkom całkiem zdrowe kopnięcie. Niby wszystko na swoim miejscu, a jednak płytka ta nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Jakoś mało ognia i werwy w tym ich Thrash Metalu. Kompozycje jakby bez polotu, zachowawcze i nieco nudnawe. Nie wiem, może po prostu nie wszedł mi ten materiał, więc nie mam zamiaru wyżywać się na zespole, wszak nie jestem żadną wyrocznią w kwestii muzyki. Sprawdźcie zatem najlepiej sami „The Grand Cult”, może akurat Wasze odczucia będą zgoła odmienne niż moje.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.