CONCRETE „Chambers of Afterlife”

539090CONCRETE – „Chambers of Afterlife”
Rebirth the Metal Productions 2015

Gdyby ktoś obudził mnie w środku nocy i kazał wymienić jakieś metalowe kapele z Bułgarii, to miałbym nielichy problem. Nie wiem jak Wam, ale mnie jakoś nie zapadły w pamięć zespoły z tego kraju. Teraz ta sytuacja odrobinkę się zmieni, bo właśnie z Bułgarii pochodzi Concrete, który w 2015 roku oddał w ręce fanów swój drugi album długogrający. „Chambers of Afterlife”, bo o nim mowa, to album wypełniony po brzegi bardzo dobrej jakości Brutalnym Death Metalem. Krwiste, mięsiste, bezlitosne riffy gitarowe, sekcja rytmiczna przeplatająca blasty mocarnymi, przygniatającymi zwolnieniami, bardzo dobry, niski growling. Wysokie umiejętności muzyków zapewniają słuchaczowi wrażenia na odpowiednim poziomie. Tłuste, pełne, brutalne, lecz odpowiednio selektywne brzmienie daje temu materiałowi odpowiednią dynamikę, moc i siłę rażenia. Gdybym miał pokusić się o porównania, to z pewnością słychać w muzyce Bułgarów inspirację Cannibal Corpse, Monstrosity, Broken Hope, czyli amerykańską szkołą gatunku. Wszyscy, którzy cenią sobie Old School Death Metal na wysokim poziomie powinni czym prędzej zainteresować się twórczością Concrete i zamawiać ich album „Chambers of Afterlife”. Ja zrobiłem to już jakiś czas temu i płytka ta dumnie wzbogaca już moją kolekcję z brutalną, bezkompromisową muzą.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.