WOLFTRIBE „Vena Universa”

wolftribe-vena-universaWOLFTRIBE – „Vena Universa”
Hell is Here Productions 2016

Przy okazji recenzowania przez mnie poprzedniego materiału Wolftribe padło z mojej strony kilka cierpkich słów pod adresem zespołu i ich wydawnictwa. Nie wiem i prawdę powiedziawszy, gówno mnie to obchodzi, czy panowie z zespołu czytali moje wypociny i czy wzięli je sobie do serca, jednak fakty są takie, że na „Vena….” słychać poprawę. Wielki skok jakościowy to nie jest, jednak uważam, że lepszy powolny, spokojny i udany progres niż porywanie się z motyką na słońce. Wolftribe cały czas obraca się w Black Metalowej stylistyce, w której słychać echa twórczości Marduk, Tsjuder, Dark Funeral czy Setherial. Nie jest to już jednak prostacka, Black Metalowa łupanka na jedno kopyto. Kompozycje są ciekawsze, więcej tu nieco wolniejszych, klimatycznych momentów,  które urozmaicają materiał. Jest też odrobinka kombinowania, jednak bez nadmiernej i nikomu niepotrzebnej masturbacji. Cóż, dupy to jeszcze nie urywa, niemniej jest to już solidne, rzetelne granie nieźle rokujące na przyszłość. Jaka ta przyszłość dla Wolftribe będzie, to już zależy od nich samych, mam jednak nadzieję, że na kolejnym materiale ponownie usłyszymy progres w stosunku do tego, co kapela zaprezentowała na „Vena Universa”.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.