SADISTIC MURDER „Butcher of Rostov”

504178SADISTIC MURDER – „Butcher of Rostov”
Rotten Cemetery Records 2015

Zawiodłem się dosyć srodze na debiutanckim albumie Sadistic Murder. Jako że zespół pochodzi z Chile, spodziewałem się konkretnie zaserwowanej Death Metalowej chłosty, która niszczy obiekty. Tymczasem dostałem przeciętny krążek z amerykańsko brzmiącym, III-ligowym Death Metalem, jakich rocznie wychodzi od gnoja i jeszcze trochę. Przeciętne riffy, męcząca się sekcja i solidny growling – to dziś zdecydowanie za mało, aby zostać zapamiętanym przez metalowych maniaków. Do brzmienia albumu także miałbym kilka zarzutów, ale nawet nie chce mi się o tym pisać, tak znudził mnie „Butcher of Rostov”. No, Panowie, chyba trochę przespaliście te 7 lat (zespół istnieje bowiem od 2008 roku), więc teraz, jeśli chcecie coś osiągnąć w tym gatunku, jaja w garść i kurna do roboty!!!!

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.