HARAKIRI FOR THE SKY „III: Trauma”

578804HARAKIRI FOR THE SKY – „III: Trauma”
Art of Propaganda 2016

Jak łatwo można się domyślić „III: Trauma” to trzecia w dorobku płyta Austriackiego zespołu. Ja jednak dopiero teraz zetknąłem się z muzyką tego projektu i prawdę powiedziawszy nie pałam jakąś specjalną chęcią, by nadrobić zaległości i zapoznać się z wcześniejszymi materiałami grupy. Nie znaczy to, że jest to jakaś chujnia, co to, to nie. Harakiri for the Sky gra dobrą, klimatyczną muzykę, tyle tylko, że ani mnie ona ziębi, ani parzy. Połączenie melodyjnego Black Metalu z depresyjnym Rockiem upstrzone tu i tam okazjonalnymi przeszkadzajkami to zdecydowanie nie to, co lubię najbardziej. Owszem, można wyłapać tu kilka ciekawszych momentów, fajnych riffów, czy zagrywek perkusyjnych, jednak jest to zdecydowanie za mało, aby utrzymać mnie na dłużej przy tej płycie. Wyczyszczone, nieco sterylne brzmienie materiału nie poprawia jego sytuacji, zwłaszcza centrale walą plastikiem na kilometr. Ok, jako że to nie moja bajka, jak już wcześniej wspominałem, nie będę się więcej pastwił nad tą płytą, zwłaszcza że takie klimatyczne granie ma całkiem spore grono swoich zwolenników. Jak dla mnie to po prostu kolejna płyta, która może sobie lecieć w tle i stanowi dobry podkład dźwiękowy pod czytanie książki, czy zajadanie pomidorowej z puszki. Tylko tyle i nic więcej.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.