PRIPYAT „Chernobyl”

PRIPYAT – „Chernobyl” (Ep)
Independent 2014

Prawdę powiedziawszy, nie bardzo wiedziałem co się dzieje, gdy zakończyłem słuchać ten materiał. Nie wiedziałem, czy to już koniec i można się śmiać, czy będzie ciąg dalszy. Odczekałem 10 minut i gdy nadal panowała grobowa cisza, wywnioskowałem, że to naprawdę był koniec. Ok, a teraz po kolei. Pripyat to projekt z Brazylii, który w 2014 roku nagrał materiał zatytułowany „Chernobyl”. Wydawnictwo to złożone jest z 4 utworów, które trwają łącznie delikatnie ponad 5 minut (!). Myślę, że teraz zrozumieliście powody mojej konsternacji, o której pisałem na początku tej recki. Muzyka, jaką wykonuje Pripyat to słaby, prostacki, archaiczny Death/Grind z koszmarnie zaaranżowanym i nagranym automatem perkusyjnym (zresztą pozostałe składowe wcale nie są lepsze), któremu nie warto poświęcać szczególnej uwagi. Osobiście przesłuchałem ten materiał łącznie 4 razy (z czego 3 razy z rzędu) i o ile początkowo „Chernobyl” mnie bawił, to później zaczął najzwyczajniej w świecie wkurwiać. Nie podchodźcie nawet do tego gówna, szkoda Waszego czasu i energii.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.