MOLOCH LETALIS „Zgliszcza”

510895MOLOCH LETALIS – „Zgliszcza”
Old Temple 2015

Moloch Letalis to od zawsze była dla mnie kapela bardzo przeciętna. Wydany w 2015 roku drugi pełny materiał tej hordy tego stanu rzeczy niestety nie zmienił. Nadal mamy do czynienia z surowym, prostym, oklepanym, klasycznym Black Metalem. „Zgliszcza” to, co prawda zdecydowanie najlepsze, co zespół stworzył do tej pory, ale nadal jest to granie mieszczące się co najwyżej w dolnej strefie stanów średnich. Schematyczne riffy, średni wokal i solidna sekcja rytmiczna z dobrym perkusistą, który jest zdecydowanie najsilniejszym ogniwem tego łańcucha. Słychać inspirację „środkowym” Darkthrone, Bathory oraz wczesnymi produkcjami Sodom czy Kreator. Co z tego skoro pomysły średniawe i nijak nie potrafią mnie one na dłużej zainteresować. Być może ogłuchłem na starość lub nie rozumiem „geniuszu” tej muzyki…….. Cóż, po raz kolejny najlepszym punktem programu w przypadku wydawnictw Moloch Letalis jest jak dla mnie okładka zdobiąca album. Ok, nie będę się więcej pastwił nad zespołem, niech chłopaki z maniakalnym uporem uprawiają swoje Black Metalowe poletko, wszak siła każdej sceny budowana jest nie na będących w mniejszości zespołach wybitnych, lecz na tych upartych, przeciętnych wyrobnikach napierdalających metal wbrew wszelkim przeciwnościom losu, którzy dumnie dzierżą sztandar głoszący chwałę „Rogatego”.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.