EVOLVENT „Whatever Happens”

494844EVOLVENT – „Whatever Happens”
Bernett Records 2015

Evolvent to Francuski zespół, który zakończył działalność w 2015 roku po wydaniu swej drugiej płyty długogrającej zatytułowanej „Whatever Happens”. Z mojego punktu widzenia było to, bardzo dobre posuniecie, gdyż muzyka wykonywana na tym albumie przez żabojadów to wtórny, słodki, plastikowy, miętki Symphonic Gothic Metal powodujący u mnie odruch wymiotny. Wybaczcie zatem, że nie będę jakoś specjalnie analizował tego „dzieła”. Powiem jedynie, że Evolvent to gorsza kopia takich zespołów jak Sirenia, Epica, Within Temptation czy Nightwish. Wyczytałem gdzieś tam, że podobno na wczesnym etapie działalności zespół grał Doom/Death Metal, zatem dotarłem do ich debiutu (co zresztą nie było specjalnie trudne), posłuchałem i usłyszałem tą samą rozlazłą, luźną sraczkę, co na „Whatever Happens”, gdzie zatem ten Doom/Death??? Może na wcześniejszej o 3 lata demówce??? Tego niestety nie sprawdziłem i nie mam zamiaru sprawdzać i tak zbyt dużo czasu i energii poświęciłem na to łajno. Z kronikarskiego obowiązku dodam jeszcze, że część muzyków Evolvent kontynuuje obecnie muzyczną działalność pod szyldem Beneath My Sins, ale tak  naprawdę kogo to obchodzi…….

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.