SERRUCHO „Hell Injection”

535293SERRUCHO – „Hell Injection”
Mi Agüela No Tiene Brazos Producciones 2014

Serrucho to siedmioosobowy zespół z Hiszpanii napierdalający Brutal Death Metal/Grindcore. W składzie kapeli mamy dwóch wokalistów, dwóch gitarzystów, basistę, pałkera i speca od sampli i „efektów specjalnych”. „Hell Injection” to piąty pełny album tego rozbudowanego składu. Nie słyszałem wcześniejszych wydawnictw, ale piąta płyta Hiszpanów z brutalnym Death Metalem niewiele ma wspólnego. Muzyka wypełniająca ten krążek to prosty jak konstrukcja cepa, przewidywalny i na dłuższą metę cholernie męczący Grind Core przeplatany techno samplami. Choć zaprawiony ze mnie w bojach jegomość, to nie przebrnąłem za jednym podejściem przez te prawie 44 minuty twórczości Serrucho. Jakoś nie bawią mnie takie „niedorobione” wybuchy grindowego hałasu wymieszane z chamską techniawką, a żeby było weselej, to ta techniawka jest momentami bardziej brutalna i ma większego kopa niż ten Grind Core „made by Serrucho”. Może i na świecie są fani zakochani w takim graniu, ja mówię czemuś takiemu zdecydowane NIE!!!!!!

Hatzamoth

Ps.Rzuciłem także uchem na dwie kolejne produkcje Serrucho, a mianowicie „Onuba Mafia” i „Zeta”(Ep), niestety niewiele się zmieniło i obie produkcje to kupy porównywalne z „Hell Injection”

Możliwość komentowania jest wyłączona.