PERSEVERANCE „The Brustian Solution”

422851PERSEVERANCE – „The Brustian Solution” (Ep)
Independent 2014

Australijski Perseverance wg informacji, jakie znalazłem tu i tam gra „Depressive Black Metal”. Hmmmmmmmm……………………elementy Black Metalu niewątpliwie tu są, ale raczej takiego bardziej melodyjnego niż depresyjnego, w dodatku jest to raczej solidny, ale III-ligowy Black. Dołożono tu także sporo patentów prostego, nudnego, kwadratowego Doom Metalu, który jakoś tam wkomponował się w całość, jednak i pod tym względem  szału nie ma. Utwory mające ok. 8 minut jeszcze jakoś „idą”, ale rozwleczone na silę nudne kobyły takie jak „The Death Project „(10:56) czy „The Brustian Solution”(14:23) potwornie męczą bułę, a „czyste” popisy wokalne gardłowego w tych wałkach to już żenada na całego. Materiał ten znudził mnie do tego stopnia, że po 4 utworze wyłączyłem tą Ep’kę, wywaliłem ją w kibel i nie mam zamiaru do niej wracać.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.