INTENSE HAMMER RAGE „Better to Kill than Listen to This”

530068INTENSE HAMMER RAGE – „Better to Kill than Listen to This”
Ungodly Ruins Productions 2015

Zawsze miałem niewielki problem w przypadku I.H.R. Twórczość to cholernie brutalna, która powinna trafiać w moje gusta, jednak każdorazowo w przypadku poprzednich produkcji to nie do końca żarło tak, jak powinno. Zbyt chaotyczne, nerwowe i niepoukładane były poprzednie płyty Australijczyków, aby mnie totalnie zbesztać. Sięgając po „Better to Kill than Listen to This” miałem obawy, że może być podobnie, jednak muszę przyznać że po kilku przesłuchaniach jestem pozytywnie zaskoczony. Nowa płyta I.H.R. to nadal brutalny, rozpierdalający, chory Brutal Death Metal/Goregrind, jednak sporo rzeczy uległo tu poprawie. Pierwsze, co rzuca się na uszy, to zdecydowanie lepsze brzmienie, które nadal jest miażdżące, dynamiczne i celowo przybrudzone, jednak nie ma już tej ściany dźwięków spośród której trzeba było wyławiać poszczególne elementy układanki. Muzycy przyłożyli się bardziej do aranżacji i najzwyczajniej w świecie napisali dużo lepszy materiał, dzięki czemu muzyka Australijczyków wreszcie zaczyna zadawać konkretne celne ciosy, zamiast napierdalać na oślep. „Better…..” to na pewno najlepiej poukładana i uporządkowana płyta zespołu i chyba jednocześnie najlepsza, chociaż tutaj zdania wśród fanów na pewno będą podzielone, wiadomo wszak iż z opiniami ludzkimi jest jak z dziurami w dupie – każdy ma swoją. Tak, czy siusiak wygląda na to, że w Intense Hammer Rage idzie ku lepszemu i żywię nadzieję, że następna płyta będzie kolejnym krokiem naprzód i  ponownie miło połechce w uszach moje młoteczki i kowadełka.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.