ANOMALIE „Refugium”

533059ANOMALIE – „Refugium”
Art of Propaganda 2015

Anomalie to Austriacki projekt grający Post-Black Metal. Określenie Post-Black Metal wywołuje u mnie objaw niekontrolowanego zjeżenia sierści na karku, jednak sprawiedliwie muszę przyznać, że ta  płytka jest całkiem przyjemna. „Refugium” to drugi album Anomalie wypełniony fajnie bujającą, klimatyczną muzą, która może się podobać. Gitary kreślą w powietrzu nastrojowe, chłodne riffy, sekcja wybija miarowy, hipnotyzujący z lekka rytm, wokalista rzetelnie robi swoje dokładając swoją cegiełkę do melancholijnego, zimnego klimatu, którym po brzegi wypełniona jest ta płyta. Słuchając muzyki Anomalie na myśl przychodzą mi ostatnie dokonania Katatonia, choć to raczej luźne skojarzenia bardziej odnoszące się do ogólnego klimatu panującego na „Refugium” niż do konkretnych zagrywek stosowanych przez zespoły. Nie jest to rewelacyjne, czy odkrywcze granie, ale przyjemnie odpręża mnie ta płyta po ciężkim dniu pracy. Nie mam pojęcia, czy w swoim gatunku to dobra, czy zła produkcja i prawdę powiedziawszy mam to gdzieś………posłuchajcie i sami wydajcie werdykt.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.