TRIVIUM „Silence in the Snow”

525116TRIVIUM – „Silence in the Snow”
Roadrunner Records 2015

Jakiś czas temu wielu ludzi z kręgów preferujących klasyczne Heavy Metalowe granie dosłownie oszalało na punkcie tego zespołu. Zawsze chciałem sprawdzić co w tym projekcie jest takiego zajebistego, jednak dopiero w 2015 roku moje ścieżki tak się ułożyły, że natknąłem się na siódmy już album długogrający Trivium. Korzystając zatem z okazji postanowiłem przetestować o co kaman? Hmmmmm…..delikatnie rzecz ujmując nie porwała mnie ta płyta. Miętka mieszanka Heavy Metalu i Metalcore’a, która nie powoduje strasznej niechęci, ale jajec także nie urywa. Całość oczywiście rewelacyjnie wyprodukowana a nawet przeprodukowana, gdyż wszystko jest tu krystalicznie czyste niczym lśniący miecz samuraja. Niech zatem istnieje sobie ten zespolik w mainstreamowym światku, od czasu do czasu chętnie posłucham go sobie w radiu np.podczas jazdy samochodem, ale w moich domowych pieleszach miejsca w odtwarzaczu Trivium nie znajdzie.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.