PUERCO RANCIO „Covers Putrefactos”

547968PUERCO RANCIO – „Covers Putrefactos”
Putrefacto Records 2015

Puerco Rancio to załoga z Meksyku pogrywająca w klimatach Brutal Death Metal/Goregrind. W 2015 roku zespół wypuścił 5-utworową Ep’kę, zawierającą same covery, która jest jednocześnie wydawnictwem „a tribute” dla zespołów, które w największy sposób zainspirowały i muzycznie wpłynęły na Puerco Rancio. Mamy tu zatem covery: Debauchery („Kill Maim Burn”), Cannibal Corpse („Hammer Smashed Face” – a jakże by inaczej?), Putrid Pile („Waste Of Flesh”), Abominable Putridity („Entrails Full Of Vermin”) oraz oczywiście Devourment („Baby Killer”). Wszystko odegrane perfekcyjnie polane dodatkowo Goregrind’owym sosem, co sprawiło, że te znane i lubiane wałki nabrały nieco innego posmaku. Mimo, iż to materiał z coverami postanowiłem napisać o nim parę słów. Nie znałem wcześniej tego zespołu, ale to co usłyszałem na tej Ep’ce (mimo iż to nie ich autorskie kompozycje) brzmiało na tyle ciekawie, że postanowiłem sprawdzić ich debiutancki materiał „La venganza del cerdo” (niebawem postaram się opisać wrażenia po odsłuchu tej płytki). Polecam ten materiał wszystkim fanom brutalnego grania, gdyż z pewnością spodoba Wam się zawartość „Covers Putrefactos”, a może podobnie jak ja postanowicie sprawdzić inne produkcje tych meksykańskich brutali??

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.