W.A.S.P. „Golgotha”

522121W.A.S.P. – „Golgotha”
Napalm Records 2015

Nigdy jakoś specjalnie nie przepadałem za W.A.S.P., tolerowałem kilka pojedynczych utworów, ale cała twórczość jak dla mnie na 666 mil waliła tandetą i efekciarskimi chwytami medialnymi.Album „Golgotha” postanowiłem sprawdzić z czystej przekory i upewnić się w jakimś stopniu, czy z wiekiem moje gusta drastycznie się nie zmieniły. Później dowiedziałem się, że gówno (dowodzący) zespołu odnalazł Boga (podobnie jak P.Sandoval), ale to temat do innej dyskusji. Tak, czy siusiak upewniłem się, że z moimi gustami wszystko ok i że W.A.S.P. nadal gra kupę, tyle, że ta kupa A.D.2015 śmierdzi jeszcze bardziej niż dotychczas, gdyż wmieszało się w to wszystko rzekome nawrócenie i chęć sprowadzania na właściwą drogę zabłąkanych duszyczek……….za odpowiednią ilość srebrników oczywiście.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.