SCHIZ „Mizantrop”

525874
SCHIZ – „Mizantrop”

Independent 2015

Schiz to zespół z kraju Wladimira Wladimirowicza P., a „Mizantrop” to ich czwarty album długogrający. Wszystkie materiały zostały wydane własnymi siłami przez muzyków grupy wyłącznie w formie digital. Nie słyszałem poprzednich wydawnictw, ale po tym co usłyszałem na ich czwartym materiale nie mam najmniejszej ochoty na zapoznanie się z wcześniejszymi. Projekt ten jest doskonałym przykładem obrazującym satyryczną piosenkę „śpiewać każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej……”, bądź inne ludowe przysłowie, a mianowicie „każdy kaszle jak umie”. Cóż, wygląda na to, że to trio niewiele umie, dlatego Death Metal wykonywany przez Schiz jest wtórny, nudny, przewidywalny i do bólu wręcz prostacki. Koncepcyjnie najbliżej było by Rosjanom do muzyki wykonywanej przez Debauchery czy Six Feet Under………gdyby tylko nauczyli się grać i pisać dobre wałki. Każdy, kto przebrnie przez te 32 minuty muzyki będzie najprawdopodobniej wyglądał jak ten jegomość spoglądający na nas z okładki, ja wolałem tego uniknać, więc po jakiś 25 minutach powiedziałem „pas” i wypierdoliłem to gówno tam, gdzie jego miejsce – do kosza.

Hatzamoth

 

 

Możliwość komentowania jest wyłączona.