AOSOTH/ORDER OF ORIAS „Aosoth / Order of Orias”

537022AOSOTH/ORDER OF ORIAS – „Aosoth / Order of Orias” (12″Split)
World Terror Committee 2015

Na nowe wydawnictwa Aosoth czekam zawsze z zaciekawieniem, zacny to bowiem wg.mnie band. Gdy wreszcie ten 12″ vinyl wpadł w moje łapska czym prędzej zabrałem się za jego odsłuch. Słuchałem go chyba już z milion razy i ciągle nie mam dość. Zaczynam obawiać się, że od częstego użytkowania zacznie się przecierać, he he he. Ok, żarty na bok, z poważną twórczością mamy bowiem do czynienia. Strona pierwsza to wałek Aosoth. Nadal jest to muzyka wymagająca od słuchacza sporej uwagi i skupienia. Utwór ten to naturalna kontynuacja tego, co usłyszeliśmy na „IV…..”. Ponownie mamy do czynienia z genialną wręcz muzyką, która intryguje, zaskakuje nietuzinkowym podejściem do Black Metalu, tchnie świeżością, cechuje się dużą słuchalnością pomimo sporego stopnia skomplikowania kompozycji. Majstersztyk – inaczej nie da się tego określić. Stronę drugą obejmuje we władanie Order of Orias. Przyznaję się bez bicia, że nie słyszałem wydanego w 2011 roku albumu grupy zatytułowanego „Inverse”, jednak po umieszczonym na splicie utworze muszę w tempie expresowym nadrobić zaległości. Muzyka Australijczyków jest stylistycznie zbliżona i idealnie koresponduje z twórczością Aosoth. Doskonałe riffy o dużym procencie przyswajalności, sporo kombinowania, zakrętów, poplątanych ścieżek i trzymający wszystko za pysk świetny wokal. Potężny kop w zadek, po którym wyleciałem w powietrze pozostawiając na podłodze moje kierpce. Reasumując: doskonały, wyrównany split. Jestem rozjebany.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.