CRYPTOGENIC „There Is No Hope…Beyond Mutation”

475935
CRYPTOGENIC – „There Is No Hope…Beyond Mutation”

Independent 2015

Belgijski Cryptogenic na swym płytowym debiucie „There Is No Hope…Beyond Mutation” próbuje przekonać nas do swojej nowoczesnej wizji Death Metalowego grania. Problem polega jednak na tym, że ten ich Death Metal, to tak naprawdę średnio jak na mój gust udany konglomerat Deathcore’a i Metalcore’a doprawiony jedynie szczyptą Śmierć Metalu. Jest zatem odrobina blastów, gniotących, core’owych zwolnień i mocarnych growlowanych partii, ale cóż z tego, skoro wszystko to ginie w natłoku wciskanych wszędzie melodyjnych patentów, i pseudo-symfonicznych przeszkadzajek. Słychać, że warsztat techniczny muzycy opanowali w stopniu bardziej niż dobrym, wiedzą co zrobić z instrumentami, niestety kierunek, jaki obrali ewidentnie mi nie pasuje.  Belgowie muszą odpowiedzieć sobie na jedno zasadnicze pytanie, a mianowicie do kogo chcą kierować swoją twórczość, bowiem w tej chwili stoją w  dużym rozkroku i chyba nie bardzo wiedzą w którą stronę się udać. „There Is No Hope…Beyond Mutation” trafia w zasadzie w próżnię, gdyż dla przyzwyczajonej do wypolerowanej, miękkiej muzycznej papki młodzieży ta płyta jest zbyt brutalna (o zgrozo !!), natomiast dla fanów death metalowego łomotu to po prostu rozwodniona sraczka pozbawiona wymaganego pierdolnięcia. Oczywiście to tylko moje zdanie, nie jestem wyrocznią, zatem najlepiej będzie, jeśli sprawdzicie sami ten materiał, może znajdziecie na nim to, co ja przeoczyłem…..

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.