ORDENSBURG „Legenden des Krieges”

481202
ORDENSBURG – „Legenden des Krieges”

Hammerbund 2014

Ordensburg to Niemiecki zespół, który w 2014 roku zadebiutował pełnym albumem „Legenden des Krieges”. Materiał ten ukazał się początkowo w ścisłym limicie 100 szt wydanych jako digi-pack. Po przesłuchaniu tej płyty nie dziwię się ilości, w jakiej wypuszczono ten krążek, gdyż muzyka na niej zawarta to przeciętny, II-ligowy Black Metal zainfekowany tematami wojennymi i radykalnymi przekonaniami twórców. Prosty, surowy Czarny Metal w marszowych tempach opatrzony przybrudzonym lekko brzmieniem – tyle tylko można powiedzieć o tej przeciętnej produkcji, nie znalazłem bowiem podczas odsłuchu tych niespełna 33 minut absolutnie niczego, co choć troszkę by mnie zaintrygowało i na dłużej zwróciło moją uwagę. Mam jednak ciekawą informację, podobno 1.04.2015 roku płyta doczekała się wznowienia. Tylko po jakiego grzyba???? Nie sądzę, żeby było na nią aż takie zapotrzebowanie, ale ja generalnie pozer jestem, więc może się mylę. Nie można oczywiście wykluczyć, że był to Prima Aprilisowy żart.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.