MALTHUSIAN „Below the Hengiform” (Ep)

495481
MALTHUSIAN – „Below the Hengiform” (Ep)

Invictus Productions 2015

Przyznaję się bez bicia, że miałem spore oczekiwania wobec tego materiału, bowiem wydane w 2013 roku na cd demo „MMXIII” strasznie mną pozamiatało. Czekałem, czekałem, czekałem i ………… wreszcie się doczekałem, a co najważniejsze nie zawiodłem się. Ten materiał urywa łeb przy samej dupie razem z jajami!!!!!!!! Potężny, smolisty, gęsty Death/Black Metal, który dosłownie miażdży wszystko i wszystkich, którzy znajdą się w jego zasięgu. Uwaga!!! Nie jest to jednak materiał łatwy, nie da się go słuchać łupiąc orzechy, bądź nadziewając na dzidę kolejną niewiastę. Ta Ep’ka wymaga skupienia. Przygotujcie sobie zatem wygodną miejscówkę, odrobinkę czegoś mocniejszego (byle nie za dużo), zgaście światło i zstąpcie do świata Malthusian, gwarantuję, że włos zjeży Wam się nie tylko na głowie i to nie jeden raz. Z niecierpliwością oczekuję teraz na pełnoczasowy materiał zespołu i mam przeczucie graniczące niemal z pewnością, że się nie zawiodę.

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.