KAT & ROMAN KOSTRZEWSKI „666”

527673
KAT & ROMAN KOSTRZEWSKI – „666”
Mystic Production 2015

Nie myślałem prawdę powiedziawszy, że doczekam za swoich dni takiej profanacji kultu i podeptania świętości jakiej dopuścili się Pan Roman Kostrzewski
z zespołem Kat. Jestem z tego powodu niesamowicie wkruwiony i zarazem bardzo mi przykro, że właśnie te osoby dopuściły się takiego czynu. Panowie, nie wiem czy macie tego świadomość, ale „666” w swej pierwotnej wersji to dla mnie, jak i całego legionu fanów absolutne „Sacrum”, a Wy  nagrywając ponowną jej wersję sprowadziliście ten kultowy album (świadomie bądź nieświadomie – nie wiem co gorsze) do poziomu „Profanum”. Ta płyta to żenada roku, co tam roku, żenada stulecia!!!!!!!! Nazywając rzecz po imieniu (a jak, duży jestem, to mi wolno) ta wersja to GÓWNO, GÓWNO, raz jeszcze GÓWNO i po stokroć GÓWNO!!!!!!!!!!

Hatzamoth

Możliwość komentowania jest wyłączona.